Beogradska pobednica

U sredu , 7. februara, u beogradskom Domu sindikata odrzace se manifestacija „Beogradski pobednik“. Najuspesnijim estradnim zvezdama bice dodeljena zasluzena priznanja. Na sceni te veceri pojavice se Dragana Mirkovic, Mile Kitic, Sinan Sakic, Dona Ares, Viki Miljkovic, Indi, Sako Polumenta, Zana … Posebno priznanje za pevacicu svih vremena dobice Dragana Mirkovic koja ce se pred beogradskom publikom pojaviti posle cak 9 godina.

Published in: on фебруар 5, 2007 at 9:26 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://estradnaunija.wordpress.com/2007/02/05/beogradski-pobednik/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentОставите коментар

  1. coo gago.opet ja ana iz makedonije.pisem ti jer se divim tvoje karijere.meni u makedoniji svi kazu da sam kopija tebi.pa cak i kad ja pjevam svi kazu,,jer pjeva dragana mirkovic,,ili,,pjeva ana,,stvarno neverojatnije al istina je veruj mi.volela bih kad dolazis u makedoniji da se nadjemo i da popricamo mlo.inace ja sam lekar.veliki poljubac tebi i ocekujem tvoju poruku.


Оставите одговор

