EKSKLUZIVNO

INTERVJU SA NEROM, Majkom “Bunde od Nerca”

Svima je poznata prica “Ako imas petlju ako imas herca, pokloni mi bundu od nerca”, sve su novine pisale o ovoj pesmi koja je postala toliki hit da nema dana kada je neko ne pomene, a ova pesma ce se pominjati jos dugi niz godina. Dok su ostali povrsno pisali o ovoj pesmi mi smo otisli korak dalje od svih, da vidimo kakva se prica zapravo krije iza svega.

Raspitivajuci se po estradnim krigovima saznali smo da ova prica nije toliko naivna i da je sve mnogo dublje nego sto izgleda. Pevacica Jana koja ovom prilikom zeli da ostane anonimna rekla nam je ukoliko zelimo da cujemo pravu istinu da odemo na adresu koju nam je dala.

Kada smo dosli pred vrata jedne brvnare u selu Gornji Ivanovici docekala nas je jedna fina starica koja nas je odmah pustila u svoju brvnaru. Rekla nam je odmah: “deco draga ja znam zasto ste vi dosli, javila mi Jana da stizete”.

„Dugo sam cekala da ispricam svoju pricu i dosao je i taj dan. Naime ja znam malu Tinu Ivanovic jos dok je bila Rada Ivanovic, vazda se igrala sa mojom Nerminom, bile su najbolje drugarice, isto godiste, zajdeno ovce cuvale i kupine brale. Sve je lepo bilo dok se mladjani Milovije nije doselio u nase selo kada su se obadve zajubile u njega. Decija posla mislili smo, mi stariji nismo obracali paznju na to sve. Deca su dane zajeno provodila, Milivoje ih je ucio raznim vragolarijama, ali i one su njega. Malo po malo, malo po malo, i moja ti se Nermina spandza sa Milivojem. Tu maloj Radi bejase krivo, kako su dani prolazili Radina ljubomora je rasla iz dana u dan. Na sve moguce nacine je pokusala da razdvoji Nerminu i Milivoja. Ali kada je videla da nece moci milom, odlucila je da to uradi silom. Kako mi komsinka Ljubinka veli celo selo je pocelo da prica da se Rada pocela baviti crnom magijom kako bi opcarala Milivoja. Jel to istina ja vam stara ne znam reci, al nebi mene moja Ljubinka slagala. Al slusaj ti dalje pa ces vidjet’ vraga. Odjednom su se Nermina i Milivoje poceli svadjati, Milivoje je vise paznje obracao na Radu nego da moju Nerminu i sve radio kako mu Rada kaze. Mi smo ti svi moju nerminu od milja zvali Nerc. Al eto ti djavole odjednom je mala Rada selom pocela pevati “Ako imas petlju ako imas herca, pokloni mi bundu od Nerca”. Milivoje onako omadjijan jadnicko mislio da Rada trazi bundu od moje jadne Nermine, i u spavanju joj svu kozu svuce.“ Kaze u suzama Nerminina majka.

„Od tada kada se u selu secaju moje male Nermine, niko je ne zove imenom, zamenica za moju Nerminu je “Budna od Nerca”. Bruka i Sramota sta je Rada uradila od moje familije. Posle ovog incidenta smo prognali Radu iz sela. Rada je promenila ime u Tina Ivanovic i pocela se baviti muzikom. Nije mi poznato kako se domogla para da snimi plocu, ali Ljubinka mi veli da je Rada/Tina otisla pravo u Grand Prdukciju sa bundom od krzna moje cerke nermine, Bundom od Nerca i poklonila je Sasi Popovicu u zamenu za plocu, a moju Nerminu sa ponosom sada nosi Sasina zena Suzana Jovanovic. Tina je nesramno moju cerku opevala i u pesmi, sto me je dodatno pogodilo jer nam nije dinara dala za to. A Milovije je i dan danas ceka da ce se vratiti, jer kako kaze Rada nije pobegla, ona je samo otisla da kupi hleb.“

Eto dragi nasi za vas smo saznali pravu istinu koja se krije iza “BUNDE OD NERCA”.

Published in: on октобар 31, 2006 at 7:09 am  Оставите коментар  

The URI to TrackBack this entry is: https://estradnaunija.wordpress.com/2006/10/31/ekskluzivno/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Оставите одговор

